Smink

Igår hämta jag ut ett litet paket ifrån Oriflame, litet och litet det var en normal stor kartong med ytterst lite grejor i. Jag hade nämligen beställt en ny concealer (har en som är nästan slut) och en foundation och nån slags kräm som ger lite persiko färg (?)



My NEW make up - lite påfyllning i sminkhögen

Hm ... jag tänkte berätta lite vad jag tycker om dessa då jag pröva dom för nån timme sen.

ÖVERST: Foundation - doften kunde varit lite bättre, jag rynka näsan lite när jag kände den, och väl på ansiktet så uppfyller den det den ska göra MEN jag tror inte den är en HIT för mig dock :( så om jag inte börjar gilla den ger jag bort/säljer till nån annan.

UNDERST: Peach me perfect, skin glow - Den hade jag sist över foundationen (tror man ska det ? ) och fick faktiskt lite av persiko färg i ansiktet :D rätt nice, och doften var OK.

SIDAN av: Concealer -click it- serien - den duger den med, har inge negativt att skriva om denna :)



Liten bild på mej, inte så bra dock men duger :)
(reducera bort finnarna ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0