Snoddis

Snodde listan från en vän :) , hoppas det inte gör nåt (A)

10 favoriter
färg: Helt klart svart, men även rosa och turkos
mat: åh underbara tacos (vilket övrigt är en evighet sen jag fick njuta av :'( )
band/artist: Vad fan... har ju massa men Dead by april nu då <3
film: Titanic /anledning kan inte sluta tänka på den... och vill bara se om och om igen....
bok: Liza Marklund: Asyl och dom böckerna
årstid: SOMMAR <3 alltid sommar
 veckodag: fredagar för då är de helg och lördagar gillas
tid på dygnet: kväll/natt
tv program: just nu är de big brother som kikas mest på tv, annars har jag en rad med massa bra serier ^^ <3

9 nuvarande
humör: trött. irriterad på  minsta lilla syrran som är jäkligt dryg
kläder: rosa hoodie, snygga leggings och rosa tjockstrumpor (mys)
nagel-färg: rosa, fast måste måla om det har börjat flagna bort
tid: 18.46
omgivning: mitt gamla rum, nu elsa & linnea s rum...
irritationsmoment: ELSA!!! (går inte att beskriva)
tankar: hinner inte tänka just nu
längtan: jag har en längtan att få gå på stan eller nåt, nej vara i lgh i falun för tillfälle, slipper en dryg syrra som ska vara ........
samtal: Hem tror jag??

8 första
bästisen: Helen tror jag?
husdjuret: någon katt eller om de var kanin
piercingen: öronen, om inte de så är de läppen
kärleken: ja första riktiga var väl stoffe? annars första pojkvän var väl jens.
musiken: spice girls eller backstreet boys, minns inte
fyllan: usch det var här hemma på kräftskivan tror jag, det var riktigt blää

7 senaste
cigaretten: år sen, jag gillar inte att röka det är vidrigt
drycken: cola <3
bilturen: hum? I söndags med pappa
kyssen: really long time ago
teve-programmet: typ. big brother
pirr i magen: minns inte
misstaget: att jag inte åt innan jag drack för några helger sen

6 har-du-någonsin
varit kär i en kompis: ja tror de
brutit mot lagen: ja to many times
blivit arresterad: NEJ så olaglig har jag inte varit :P
varit med på teve: eh.....
kysst en främling: nope
ljugit om känslor: lite....

5 vem
pratade du med senast: Amelie
saknar du nu: ja jag är inte hundra längre..
gick du på bio med sist: Johanna och sandra
ringde du senast: Hem
ska du träffa imorgon: vet inte, är nog hemma

4 saker
du gjorde igår kväll: satt och roa mig på internet
du kan höra just nu: en ledsen elsa och tvn
du inte kan leva utan: DATORN, MOBILEN framförallt, mat (?) och kontokort
du gör när du är uttråkad: beror ju på, antingen musik, städar/plockar, möblerar om, ritar eller spelar spel på antingen mobil eller dator

3 människorsom
du kan berätta allt för: Johanna <3, carro/cattis och Hanna
du hatar: KILLAR, viss person och killar igen
du tycker är snygg: Dean i supernatural (kunde fan inte komma på hans riktiga namn), Megan Fox och ?

2 antingen-ellersvart eller vitt:
SVART!
Vitt är och kan vara snyggt men inget jag föredrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0