Söndag 13 mars

Idag vid fem tiden så vakna jag till och var på god väg att somna om DÅ tjuter syrrans ena mobil - ALARM igång >_< och jag får irriterat gå upp för att stänga av den, då hon lagt den på hyllan på andra sidan av rummet.

Stänger av, lägger mig i sängen och 5 MINUTER SENARE Så ringer den IGEN!
Jag går upp och stänger av den, och då tog jag med den till sängen ifall den skulle ringa igen, vilket den också gjorde. Då den ringde för tredje gången då tog jag ur batteriet och sen var den tyst ;)

God morgon eller god dag?!
Klockan är ju trots allt efter tolv så hm...
Jag gick upp runt halv elva nånting, åt frukost, men det roliga där var att jag skulle åt te påse som fanns i sin låda på spiskåpan (eller vad det heter) och då tog jag en pall för jag tyckte att jag behövde det för annars skulle jag inte nå den - då klev jag snett och föll ner på golvet AJ! Och hade dessutom publik av elsa och linnea s >_<

Som tur var gjorde jag inte illa mig :) men det kunde varit värre, fick min te påse iaf :) och när jag skulle ställa tillbaka den så kunde jag ju stå kvar på golvet SMARTO man är.

Har efter frukosten torkat av spisen och de runt om så nu skiner det :D och spisen syns ;) och grejorna som står vid spisen. Förstår inte varför vi inte eller familjen torkar av spisen efter användning, då skulle man slippa de där lagren av fett och smuts som hamnar efter matlagning. Nu är det väl också så att jag städat/torkat av efter jag diskat och sånt i falun så är väl därför jag känner så nu. Men jag har inte lagat mat här hemma nu, eller jo igår då men då hände så mycket så man hann inte ta hand om sånt då.

Men om jag tänker mig för och lite så, då kan jag tänka mig att torka av spis och sånt :)

Och idag fyller Amelie år, så det kommer bli lite lyxig mat :D och tårta ^^ skoooj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0