Söndag 20 mars

SHIT!
Vad tiden går undan nu känns det som, är ju redan 20 MARS liksom, var ju inte länge sen mars börja ens...

Men skönt att det går undan så sommaren kan komma med sina gröna gräs och soliga/varma dagar ^^
Och är väl snart dags att tänka på födelsedag present, för jag är oftast seg på att berätta för nära & kära om vad jag vill ha så ska försöka vara ute i tid denna gång. Men måste först komma på vad jag skulle tänkas behöva, nu har man ju flyttat hem igen så är ju lite svårt att få fram då vad man behöver liksom. Men jag säger inte nej till att få lite saker att kunna ha sen när man flyttar hemifrån, men presentkort och sånt funkar grejt med :)

Det var tänkt att vi skulle gå på lång promenad och ta med fika idag men då elsa varit dryg för att hon eventuellt håller på att bli sjuk, det är då hon är så där jobbig så sa dom att vi skulle hoppa av gå promenaden något jag blev lite nere på. Är ju så fint väder :(

Men men får väl se vad som händer idag, har inte lust att hålla på med gården som igår, är ju inte lätt när det är tonvis med snö över en del saker och att det är halt, slaskit och blä över allt.
Därav är ju en promenad så mycket bättre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0