Sunny

God dag, god morgon (för vissa)

Jag hade tänkt gå upp vid sju idag, mestadels för att komma upp och för att kika på big brother reprisen, för pappa satt och kikade på hockey så han hade roffat åt sig tvn >_<

Men jag ville inte kliva upp i det iskalla och klä på mig, var mycket skönare och trevligare under varma och mysiga täcket. Efter att syrran och de flesta åkt iväg till skola/jobb så somnade jag om och sov fram till elva. Då klev jag upp och klädde på mig, fixade käk som blev överbliven fläskfile och sallad med dressing :D YummaH!!

Ja sen då, har bara kikat på lite serier men funderar på om jag inte ska ta mig ut i friska luften och gå en liten promenad? Dock så blåser det men inte lika mycket som igår, så borde ju inte blåsa iväg ;)

 _____________________________________________________________________________________________

Igår kväll så var jag nära på att lägga upp ett inlägg men jag la den i utkast, för jag vet allvarligt talat inte om det var fejk för att skrämma upp och få folk att göra saker eller om det var sanning!
Jag blev iaf både arg och ledsen men mest chockad över det, för jag har inte bott hemma sen i augusti och har därför inte kunnat göra så mycket åt saken, därför så blev jag verkligen helt chockad över vad som ska göras om det inte ordnar sig.

Om det kommer på tal igen så ska jag fan fixa nåt eget och ta med mig, för fan inte för en sån simpel sak som kan åtgärdas direkt - och speciellt om alla kan hjälpas åt och ha koll så går det ju.

 Vill inte säga vad det är, än....

____________________________________________________________________________________________

Nej
ska fixa nåt att dricka och sen se om det går att gå en promenad, annars sätter jag mig och letar jobb. Fick tack mail om ett jobb jag sökt och kommer få höra inom kort om det blir nåt mer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0