Sunshine morning

God morgon, alltid trevligt att vakna till en solig morgon och knall blå himmel ^^

Jag somnade inatt till lite vänner, vaknade till vid tre-halv fyra inatt och var täppt igen så tog nässpray och gick på toa, fast lyckades inte somna om :( och tankarna började igen.
Helt mysko, tror att det är för nu är jag ensam och då tar tankarna fart men det var inga jobbiga tankar som tur var :) Försökte luska ut ett litet schema med packningen ;)

Somnade till slut fast fick först gå upp och ta ett glas vatten för var jäkligt torr i halsen och det gör ont i den med :(

Vaknade för en timme sen och har fixat stor mugg med te & honung och chattat med mormor lite plus en ifrån klassen som nu förbereder sig för juridiken, de har tenta nästa vecka.
Idag ska jag träffa Hanna så hoppas jag hunnit en bit innan, tänkte ta mitt rum idag och eventuellt badrummet sen tar jag köket imorrn.

SÅ höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0