Sweetie

Jag kunde inte komma på nån rubrik ;) - jag börja garva lite när jag läste min rubrik på inlägget innan detta då jag skrev ifrån mobilen och då blev det ingen vanlig rubrik utan det blir ju det första orden jag skriver i inlägget.

Men som sagt så har jag idag lämnat elsa, åkt till tierp där jag satt på arbetsförmedlingen mellan 8-9.10 för det var självservice första timmen så satt och kollade i platsannonser eller vad det heter i tidning, läste om olika jobb coacher, ringde halv nio för soc grejen men de hade nio-tio inte halv nio ...
Men de var ju heller inte just de nr jag hade till heller men men... Så vid nio så fick jag komma in för att skriva in mig på ams, och som det var ett par månader sen jag skrev ut mig därifrån så fick jag komma med i jobbchansen för ungdomar DIREKT!

Så kanske ska få aktivitetsstöd :D vore ju awesome. Sen gick jag mot Lidl där jag lämna cv't och det gick bra så får väl veta längre fram om det blit nåt. Och efter det ringde jag soc, då var klockan närmare halv tio och de svara direkt, det trodde jag inte. Så ska få papper hemskickat om tider osv. Sen begav jag mig mot hemköp och köpte drickyoghurt för 8 kr :) och sen satt jag där en stund, gick sedan mot synoptik som jag trodde öppna tio men öppnade visst nio så jaja, fixade mina glasögon då dom varit snea och sånt efter mitt fall.

Efter det gick jag runt i tierp och hade tråk, gick in på rummet rita och FICK tusen inrednings idéer :( vill ha pengar så man kan köpa massa ;) Köpte en present åt amelie som hon fyllde igår, en liten billig sak men tanken som räknas :)

Tog bussen vid elva mot skärplinge, böt där buss till fagerviken och hemma :D

 ____________________________________________________________________________________________

Lägger upp inlägg med bilder nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0