Tidig morgon - 11 mars

God morgon, här har man varit vaken sen runt fem så ungefär 1½ timme >_< -

Börja med att jag vakna av mig själv, sen när jag börja somna om så hör jag hur alexs alarm med värsta ljudet går igång, och igen och igen... Sen hör jag pappa som kommer upp och väcker alex och sedan MIG!!!
Fast jag inte ens ville eller behövde väckning. Så blev det bestämt att elsa skulle vara hemma så la mig och försökte sova en stund till JO TJENA!

Strax efter så kom alex och sa att elsa va vaken >_< så gick ner och då pratar vi om hon ska till dagis eller ej men det blev till slut att hon ska vara hemma. Så jag sitter nu här för är ingen idé att försöka sova ett tag till :(
Funderar dock på om jag ska kika på BB vid sju så har jag sett gårdagens program, var så att pappa hade tvn igår så fick avstå programmet då.
Eller om jag ska kika på det senare ikväll när reprisen är då, men kan bli att jag kanske inte ens får se då :( så kanske man ska se nu då och äta frukost?

 _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ -  _ - _ - _ - _- _

Igår var jag ju en sväng till Falun över dagen, blev en snabbis till lgh, hämtade böckerna och sen for jag iväg med nästa buss mot borlänge till högskolan och lämnade tillbaka böcker jag lånat på bibblan - som tog typ 1 minut att gå in och lämna och ut igen. Så hann med nästa buss tillbaka till falun, mötte även då en ifrån klassen på väg ut..

Väl framme i falun igen så gick jag till allmäna bibblan och lämna de böcker jag lånat där, vilken tog typ 30 sekunder så var jag ute igen på väg mot bussen till lgh. Men det var lite tid över så gick in på ica och köpte en baguette som jag kunde äta till lunch :)
Väl framme i lgh så tog jag fram sex and the city och kika på det som inget roligt visades på tvn, åt mackan och tog sedan en dusch fast innan så packa jag allt jag ville ha med mig hem till fagerviken.

Och sedan for man tillbaka mot gävle där jag invänta pappa och väl hemma blev det ved hämtning och vara med elsa tills hon somna..

Min gårdag för de som är intresserade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0