Tisdag 15 mars 2011

God dag

Idag så gick jag upp vid sju, var liiiiite irriterad på att syrran inte väckte mig lite innan sju, som igår när jag kom ner vid tio så hade min tittar partner SOMNAT! (Linnea s kikar på BB med mig ;P )
Så jag valde att titta nu imorse som Pappa & Amelie lämna Elsa på dagis så jag fick lite sov morgon ^^

Men missade bara 5 minuter nåt så inte så big deal ;P Men drack varm oboy med vispad grädde (överbliven från när vi fixa till tårtan i söndags) Och jag tyckte de va så gott så hade i mer grädde, något man fick ångra sig sen för mådde illa :S Borstade tänderna och det var mintsmak på tandkrämen - JAG MÅDDE MER ILLA!
För jag drack ju mintu då jag blev så full och smaken jag hade på söndan dan efter var just mintsmak och nåt mer så fick den smaken efter tandborstningen, vilket resultera i att jag mådde mer illa än vad jag gjorde med grädden.

Kikade runt vad det gick på tvn och det gick en bra film på canal + med dakota fanning i huvudrollen och massa fler kända :) bland annat hon Hilarie Burton eller vad hon heter som spelar Peyton i One tree hill :D
Och medans jag kika på den har jag suttit och letat jobb, skrivit upp telefon nr till företag som jag kan tänka mig att jobba på. Vill ju helst hitta ett jobb jag känner att jag vill jobba med än ett jobb jag INTE vill jobba med.

Fick även hem papper från soc idag, har tid den 30 mars så om typ två veckor nåt, men jag blev lite nervig över de papper jag ska ha med mig :S så måste diskutera lite med pappa om det.
Men jag har laddat in lite mer bilder som jag ska dela med mig av, några som är tagna idag och några i från helgen som jag hade på vanliga kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0