Värme

Sitter och kikar på big brother, suttit ute i vårt vardagsrum sen halv sju för kikade reprisen av BB från igår som jag missa den då. Men det har varit iskallt här ute, så vid åtta då tände jag en brasa och nu är det varmt och mysigt :)

Hade lite problem för en stund sen. ett ved trä fastna och jag fick inte in den, så börja den brinna rätt rejällt och jag kunde ju inte dra ut den, inte ens vända på den. Så den fick sticka ut ur luckan någon minut sen lyckades jag få in den så¨luckan kunde stängas ^^

Men imorgon blir det tidig morgon för ska åka till falun och lämna böcker och hämta kläder.
Så de blir en sväng till borlänge, skolan då.

Puh kommer bli tufft med tiden....

För åker ju hem igen under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0