Varmt = vår :)

Eller ja det är iaf vår väder utanför ^^ - jag fick brev om att boken jag reserverat på bibblan nere på stan kommit in så böt tröja och pudra näsan lite snabbt och sprang iväg till bussen, och direkt när jag klev ut i den friska luften så möttes jag av VÄRME <3
Åh så underbart^^ , det var 2 + på förmiddan nu är den runt 5-6+ :D , dock blåste det rätt kyligt men ändå rätt varmt ^^

Men när jag kom till bibblan så var det inte alls den bok jag var ute efter, fast jag gett isbn nr och sagt vilken bok och allt då INNAN jag reservera, så hon jag prata med nu blev typ irriterad eller nej hon förstod inte vad jag mena för bok >_< så jag sa att det får vara, för jag har ju en bok som jag kan ha lite hjälp ifrån så får köra på den iaf.

Skyndade mig tillbaka till hamngatan så hann precis med nästa buss tillbaka hem :) perfect!
Jag började ju göra choklad bollar tidigare idag, efter att jag såg recept på havregrynspåsen så blev jag så sugen ;) och prata med syrran, då sa hon negerbollar, men jag tycker det låter trevligare med chokladbollar :)

  ____________________________________________________________________________________________



Sommar bild 2010 - på bryggan vid stugan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0