Vart är mitt favo godis någonstans?????

Idag när jag var inne på Hemköp i Tierp så köpte jag lite godis (var ju evighet sen) OCH märker då att mina favoriter INTE fanns med bland lösgodiset :O


FÖR mig är dessa en favis i godispåsen och kan ha en hel drös av dom i påsen ;)

Så förstår ni om man blir frustrerad/besviken när de inte har just dom :( - så när vi gick in en snabbis på ICA i skärplinge så har INTE dom heller :O . Vad jag vet så har ju dessa ALLTID sålt den sorten så vad fan???

Nu över till något annat, MINA SMÅ SYSKON! Som för övrigt har tagit upp nästan HELA dubbelsängen JAG SKOJAR INTE , Elsa ligger snarkandes halvt över min sida, Nea ligger och pressar ut sig till bredden på sin sida och något på min sida :O - har försökt men förgäves väcka syrran så hon kan bära ner elsa för jag pallar inte (min rygg) men hon mummlar bara...

Som det känns just nu så är väl det OK med mig just nu, har ju inte skrivit något om känslor och sånt som innan, anledningen är väl att jag nu knappt hinner tänka. Men längtar nästan till att få åka till Falun <3
Ska passa på att träffa Hanna då :D

Nej men nu ska jag väl försöka sova är ju en dag imorgon med :) <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack :)

2011-03-26 @ 11:19:34
URL: http://erikssonmaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0