fy på mej

Nee alltså, jag gillar inte syrrans dator eller så är det den som inte gillar mig...

Heeeeeeeej bloggis :) Hur är det idag då?? ;)
Jag är som sagt väldigt seg/dålig på att uppdatera nu när min dator (pärla) är på service. Har förövrigt fått veta att processor fläkten rykt och en NY behöver sättas in.... Så ska punga ut ungefär 1000 spänn som garantin gått ut.
Men vad fan liksom, datorn kostade mig 7000 nånting och den funkar ju bra i övrigt plus att om jag ska köpa en ny så måste jag ju lägga ut en massa mer pengar vilket är onödigt om min ändå kommer hålla ett par år till förhoppningsvis :)

Att jag lämna in är ju för ljudet det gav ifrån sig när den var igång, och det var fan OLJUD!
Så nu kanske den kan bli tystare ;) Annars klagar vi!!!!

Nej men idag då, så har man haft besök ifrån Kenneth med söner (farbror och kusiner blir det då...) och efter dom åkt hann vi bara in och diska rent porslinet innan besöket från årsunda anlände. Problemet var att pappa, jag och syrran drog i oss 2 varsina tequila, så jag och sis blev lite snurriga på grund av att vi inte hunnit ätit något riktigt. Så jag var smått på vippen under deras besök ;) Men gick ju bra ändå ^^

När dom åkt så for jag och sis iväg med cyklarna till skärpan, handlade in för jag skulle göra en drink, trodde jag!
Den blev dock inte av så får göra den imorrn ist. Nu ska jag kika om sis vill se the fast and the furious  filmerna med miiig ^^ (A) hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0