Jeggings

is the new shit ;)


Det är såna här jag har införskaffat mig för typ 2 veckor sen nu. Fast svarta!
Skulle nog vilja ha i den färg det visas på bilden men får se, det var om dessa jag mobil blogga om tidigare
idag. Det är nämligen en dragkedja lite sidan av som är meningen att dra ner och sedan upp när man fått på sig byxorna. Och det sista lyckades inte jag så bra med så bara för jag hade dåligt med tid så drog jag istället på mig en längre linne som kunde dölja att jag inte fått igen byxorna.
Väl i Tierp på församlings hemmet så gick jag in på toaletten och prövade en sak!
Nämligen att dra ner byxorna och dra upp dragkedjan och sedan försöka dra på mig byxorna. Det gick men det var kämpigt som dom var inte så töjbara direkt ;) och jag var små svettig som det var så varmt.
Och väl hemma för två timmar sen så gick jag på toa, lyckades på nåt sätt göra så trosorna fastna i dragkedjan :S och fick slita loss trosorna bara för det :'( ett par sköna trosor med STORT hål i sidan nu :/
Och i veckan kommer man nog vara barnvakt då Elsa är sjuk och för att Amelie ska kunna få åka på det hon måste gå på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0