Hej min kära blogg! + läsare ;)

Hej hej
Som sagt så har ju jag bytt eller gjort en NY BLOGG EmesCorner där jag kommer skriva i princip som jag gjort här men kanske lite mindre personliga saker då. Anledningen att jag böt är ju mest för att kunna blogga ifrån mobilen vilket jag nu gjort ett par gånger, dock har jag problem att lägga upp bilder vilket är ganska tråkigt men när jag väl listat ut hur jag ska få det att funka så ;)

Nu är det att det inte går för nån server osv osv osv....

Denna blogg kommer vara aktiv men jag har tänkt lösenords skydda den!
Och skriva dom mer personliga delarna här, här ska jag få utlopp av alla mina tankar, tycken osv ja ni förstår!
OM det nu är någon som är sugen/intresserad av att fortsätta följa denna blogg så meddela gärna, så får ni lösen :)

Men det kommer dröja några dagar innan jag sätter detta i verket så att ni vet :)
Annars är jag en väääldigt trött tjej, jobbat dubbelt i två dar, alltså gått med en annan som lärt upp mig hennes jobb på insidan, där jag får städa kontor, fikarum, matsal och toaletter. Mycket roligare faktiskt än att städa massa rum som bara stinker för det mesta ;)

Har bara EN vecka kvar nu på jobbet :( känns lite trist men på nåt sätt skönt haha :) fast trivdes mycket bättre på insidan DÄR vill jag jobba :P haha, men kanske får ta mig ett snack med chefen igen ;)

Nej men nu ska jag lägga mig i sängen och kika film eller serie, vet inte än har rummet för mig själv dessutom då sis är hos killen sin.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0