19 September 2011

Sitter här nu och är lite öm i axeln :/ måste nog tillbaka till Simmis i skutskär tror jag, problemet är att jag inte har råd alls för en lönen kommer och det är i slutet av oktober :(

Varit hemma i 1½ timme och har hunnit äta och läsa lite bloggar :)
Funderar på en dusch men måste nog hämta in lite ved så vi får mer varm vatten och lite värme i huset, är ju kaaallt. De kanske får min axel att värka mindre (?)

Skulle duscha imorse men min mobil var tydlige tyst av sig idag för alarmet gick inte igång, eller så hördes den inte för att den var på låg nivå! Tur nog ringde syrrans där vid halv sex, tjugo i så hann tvätta håret lite snabbt men de ser så hemskt ut nu :S , nästan som om jag varit ute i regnet och blivit riktigt blöt.

Nej dusch var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0