...återkommer!

Nu är jag tillbaka igen, rubrik namnet är mest för jag hann bara skriva återkommer senare, vilket jag gör NU!

öh ja vart var jag?

Haha, fick gå in på min egen blogg för att se vad de sista jag prata om var ;)
Just ja, jag pratade om min rygg och de, är ju så att för nåt år sen åkte jag av en gunga vi hade, då snörena var slitna så brast det på ena och jag föll ner i marken och sen dess har jag gått hos en kiropraktor som försökt hjälpa mig att bli bra men tyvärr kommer smärtan tillbaka. Eller ryggen är jag egentligen bra i, nu är det mer att jag inte tränat och ja får en värk i sidan och ut mot där jag gjorde illa mig.

Har ju även gått hos en som masserar och har då blivit mycket bättre men sen jag börja jobba så har värken kommit tillbaka framför allt i axeln, och den smärtan kommer nog ifrån när jag jobba i forsmark sist - i restaurangen!

Men angående de här snea då, jo hon som masserar har sagt varje gång att hon ser att min rygg är en aningen sne, speciellt när jag ligger ner. Vet dock inte om de är till henne eller kiropraktorn jag bör gå till i så fall?

Visar sig väl, nu till varför jag fick avbryta så tvärt. De äldre i huset kom hem så var ju bara att packa undan datorn och börja hjälpa till, dock är jag ju sjuk trött, irriterad, värk i axel och fötterna ömmar så jag är ju inte världens trevligaste person att umgås med nu direkt ;)
MEN BÄST är ju att jag har sooooooooooooov morgon imorrn :D (hoppas jag verkligen, annars jävlar)

åhhh min mage protesterar just nu, kanske för maten? eller nåt är det iaf...
Rörigt inlägg, men skyller på min trötthet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0