En idé har växt fram...

Inatt bara så där så började jag fundera på "himmelsäng" , inte här hemma i rummet utan senare i min framtida egna bostad :D . MEEEEEN inte en FÄRDIG himmelsäng utan en man skapar själv ;)

Jag har ju redan en sängstomme (behöver bara fixa nya madrasser...)

Denna sängstomme har jag ju...

Så man har 3 gardinstänger som man hänger i taket runt om sängen :D och har gardiner på så klart ^^

Och nu satt jag och letade lite inspiration på nätet mest för att hitta en bild på en himmelsäng från IKEA där som har en färdig himmelsäng med gardiner på och i fotänden har dom fäst tre ljuslyktor men kan inte finna den bilden :/ men var genom den idén växte fram :)

Men istället för bilden så kom jag in på en blogg ISA  BSSON där hon faktist gjort detta, att använda gardinstänger runt om för att få en himmelsäng :D , men kom nu ihåg att jag kom att tänka på detta själv innan jag kom in på hennes blogg ;)

Åh är såååå sugen på egen bostad, vill ju kunna möblera osv sjäälv och få ordning osv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0