Första arbetsdagen...

på nya jobbet!

Känns lite märkligt att man fått ETT jobb att åka till, men ändå skönt. Känner mig så lättad över att
jag kommer få en inkomst ett tag ^^ Har väl sovit så där, men beror mest på att jag är förkyld sen en vecka
tillbaka. Vi är 7 i familjen som bor hemma och 5 av 7 är förkylda här hemma med hosta, halsont, feber och snuva!

Jag har i princip allt de där förutom febern, och jag tänker åka och jobba oavsett, mest för jag vill ju inte sjukanmäla mig FÖRSTA dagen liksom, men vi får hålla tummarna att allt går vägen ;)

Egentligen har jag INTE tid att sitta här men ändå så har jag det, ska nu sminka mig lite lätt, gå ner och ta en macka och te och läsa smått i boken jag börja läsa på igår, kunde ha hunnit läst ut den igår då hade jag läst den bara på en dag. Men blev film som avslut på kvällen så de blev ingen utläsning av den :/

Men men wish me luck today :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0