Fredag 9 september 2011

Känns trist att vara sjuk, första arbetsveckan på nya jobbet men är stolt över mig själv att jag åkte trots att
jag var dålig och bet ihop, det var först när kroppen i princip skrek åt mig att sätta mig eller nåt som jag fick lägga av. Och det var i tisdags bara nån timme kvar till av arbetsdagen, trist att jag inte orkade den sista timmen så jag kunde ha åkt hem eller till akuten då. Men sluta med att jag åkte hem och fick se att man hade 39 grader feber, la mig i sängen och sov. Åkte sen in till akuten, satt i SEX timmar och klockan blev halv ett på natten och vi hade fortfarande inte fått komma in och var några före mig.

Åkte hem, ringde dagen efter och fick komma in på nytt, efter 50 minuter så kom jag in på ett rum, 20 min senare kom läkaren och 10 min senare så var hon klar och konstaterade att jag har lunginflamation.
Igår kväll fick jag min medicin och har tagit igen i dag på morgonen. Hoppas på att jag ska bli bättre iaf :)

För har haft runt 39-40 graders feber men sen typ igår eftermiddag har jag haft 38 till 37 :D vilket är SKÖÖÖNT!
För nu värker inte kroppen nå mer ^^ och börjar känna mig lite piggare, men för att inte äventyra det så tänker jag ligga kvar och lata mig i sängen framför serier/filmer och även läsa böcker ;)

Åt något helt annat än min lilla sjuk vecka, så fick jag idag frågan om jag vill åka på Britney Spears i oktober, stockholm. Problemet är att det är en söndag och att vi eventuellt då ska sova över hos några, något jag INTE alls vill . Visst vill jag åka och se Britney det har jag velat gjort i flera år med tanke på att jag varit fan av henne sen åtminstone 10 år tillbaka men måste jag då sova över hos några jag inte vill sova hos :( , bara för vi inte direkt kan komma hem... Fan att jag inte har körkort -.- .

Hoppas att vi kommer på en lösning så man slipper sova där man inte vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0