god morgon eller nåt,,,

GAH!

Syrran väckte mig innan hon for iväg för jag hade tänkt ringa min arbetsledare och säga att jag är på bättrings vägen och tänkt komma imorrn, enda som är nu är tryckandet i bröstet och hostande.
Iaf så märker jag att namnet på henne inte finns med i mina kontakter på mobilen, utan hittar bara ett nr med no name på. SÖker på eniro och hitta,se får jag upp nåt? NEJ!

Jag får lite panik, så messar den person som fixade jobbet åt mig (jobbar även där men inte den man ska prata med egentligen) så hon gav mig nr och det är ju just det nr jag faktiskt har :D så kunde andas ut igen.
Nu ska jag bara ringa det samtalet...

Men tänkte ta medicinen och det först och försöka hosta ur mig så gott jag kan ;) för inte trevligt och hosta i nåns öra precis ;)

Och konstigt nog kan jag inte sluta tänka på en sak och det är lite drygt och jobbigt :S för vet inte om det är en bra sak att tänka på eller dålig :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0