Goddagens...

Ja vad ska man annars säga, kan ju inte säga god morgon ;)

Inatt så sov syrrans kille över, och jag hade ingenstans att sova direkt men fick sova i min säng trots att dom sov i syrrans säng brevid. Men egentligen lider ju jag av det mer än dom, för dom hångla ju HELA tiden. Inte för att klaga men dom lät mycket ;)

Men sluta med att jag satt med musik i öronen och sökte info och annat dyligt via google och sedan kände jag mig tröttare och stängde då ner allt. Dom hade precis somnat då ^^

                 .......................................................................................................................................

Fick mess av kära Johanna om bio imorrn, jag är ju mycket piggare och orkar göra saker osv nu men blir dock små trött osv men förutom de så är jag ju pigg så. Dock har jag ju inte direkt pengar till bion, och måste fråga pappa om lån till att betala en viktig räkning :/ så vet inte riktigt om de kan bli nån bio :(

Får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0