HJÄLP oss att hjälpa!

Hjälp oss att hjälpa!
NYTT ARMBAND − LIMITED EDTITION

Varje krona räknas − med din hjälp har vi hittills lyckats samla
in 110 000 kr till barnbyn i Brovary, Ukraina.

När du köper ett armband är du med och ger utsatta barn förutsättningar till ett bättre liv. För varje sålt armband går
10:- till SOS Barnbyar och barnbyn i Brovary. Ditt bidrag är värdefullt!

Passa på och köp det ROSA ARMBANDET (25136) − finns i begränsad upplaga och endast i Sverige!

Oriflame


För att beställa denna så maila mig på
[email protected] så beställer jag denna åt dig :) - För den som inte vet så är jag återförsäljare åt ORIFLAME! Så för att bidra med nåt så kan ni beställa denna fina armband :) , man kan kika inne på oriflames hemsida men inte beställa, utan de kan man endast göra via konsulter så som mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0