Hjärtformade skålar! Nån som vet vart man kan finna?

Jag har sen en tid tillbaka varit intresserad av ett par skålar, men varje gång jag finner dom
så har personen antingen fått dom eller minns inte vart dom köptes.
Nu hitta jag några bloggar men där en hade länkat till fanns dom inte kvar :(

SÅ om någon vet vart man kan finna dessa så meddela gärna :)



......................................................................................................................................................................

Åt nåt lite annat men ändå om samma ämne typ,


HÄFTIG skål som jag fann på nån sida när jag höll på att leta efter ovannämnda skålar ;) rätt häftig eller hur?

Kommentarer
Postat av: catherine

den nedre var asläcker! skulle dock vara jätterädd att ha av någon av "dropparna"... du vet ju hur jag är :P

ska hålla lite utkik efter hjärtskålarna jag med, så kan jag hojta till om jag får nån ledtråd! ;)

2011-09-13 @ 18:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0