"I want you to know"

"Rubrik - text från en låt med simple plan"

Sitter här och har simple plan på nästan högsta ;) och sjunger med. Dock krassligt som min hals fortfarande är lite ur funktion... Haft en massa hostattacker under natten och morgonen så är väl också därför min hals är som den är just nu, förutom det så mår jag så där, blev lite seg av att åka en kort sväng till skärplinge för att handla åt sis som tänkt att vi ska ha filmkväll hon, jag och hennes kille.

Fast & furious filmerna ;) (har fixat fast five, som jag tycker är den BÄSTA av alla de filmerna ^^)
Anyway så ska jag fixa undan tvätten i rummet nu, sopa golven i hall&kök sen återgå till sääängen :)

Måste ladda batterierna inför jobbvecka nästa vecka, ska återgå då och kommer väl gå själv tror jag, egentligen skulle jag nog klara det bara jag antecknar upp de jag behöver veta så klarar jag det :) Men kommer iså fall vara lite nervös ;)

Men göra de jag orkar nu då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0