In the kiitchen

Sitter i köket nu och passar pommesen, och lite annat. Är aaaaas trött. Fick typ ALLA rum i en barack idag, och det är cirka 13 rum som man ska (vissa) bädda om, torka rent handfat och toa, torka av bord (om de finns) sedan moppa golven och sopa. + byta sop påse...


Detta tar kanske 5-10 minuter per rum, och när man väl är klar där så ska man moppa av korridoren och köket, plus ta dusch utrymmena! Låter ju som värsta enkla saken, det är det men i längden är det tröttsamt och slitsamt kan jag ju lova er. Men jag har överlevt EN hel vecka nu :D , skulle ju egentligen ha jobbat 3 veckor nu sammanlagt, men som jag blev så sjuk andra dagen på jobbet och fick efter det vara hemma i 1½ vecka för att bli frisk, därav har ju jag missat en del pengar men kommer få från sjuk grejimoj iaf :)

Kan ju lova att min axel har börjat värka som FAAAN nu, den är värre än förr :( och även ryggen har börjat, de har ju sagt att den sitter snett efter då jag åkte av gungan. SKIT GUNGA!
Får åter komma snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0