Jacka!

Jag har kommit i underfund med att jag behöver en VINTER jacka, för jag har bara 2 skinnjackor jag skiftar mellan, men den vinter som var förra året, om det blir en sån igen i år ja då behöver jag verkligen en vinterjacka.
Kommer ju frysa ihjäl annars ;) och det vill vi väl inte?

Så sitter och kikar på jackor nu, vet dock inte vad jag letar efter, när jag hittar en jag vill ha så ser/märker jag väl det ;)

Den här gillade jag inte till en början, men hade då bara sett den via en bild i en tidining och bilder i en blogg.
Nu när jag fann den på NELLY.com så föll jag för den. Jofama by Kenza 2795 kr kostar denna. Det är läder utan på något jag först trodde var tyg bara, men ja den är ju grymt snygg :) men jag vet inte om jag har för de där prislappen, vet i så fall mer när jag betalat räkningarna osv :)



Maybe...
H&M


DEN?



Tror det var en liknande jacka jag beställde förra året men i grå, dock skicka jag tillbaka den för jag blev osäker på om jag verkligen ville ha den, trots att den var hur skön som helst att ha på sig.

Ja då är det i så fall 2 av de hm tre jag lagt upp här nu som jag VILL HA!
Den sista här ligger på 500 lappen, vill säga att den översta är 2300 kr dyrare (nåt sånt) än den nedersta. ÅH nu blev det på ett sätt jobbigt, trots att jag nog vet vad det kommer bli om jag bestämmer mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0