Kuuuul!!! Jag stod i hallen och letade eft...

Kuuuul!!! Jag stod i hallen och letade efter en tidning och A hade lagt sin macka med choklad smör på och jag la tillbaka tidningarna varpå att hela högen rasar och mackan landar på mitt ben ( tur ATT jag har skinn aktiga byxor...) Och jag la mackan brevid på nån flaskburk grej och ja sen helt plötsligt så rasar även den rakt ner på kläder som a håller på med, nåt av det ska lämnas tillbaka. Och blev sur på MIG, förståeligt men var ju liksom inte meningen. Och .. är stressad och arg redan, alltså dom tjatar på mig och jag har varit klar i ja 30 min nu... Usch hatar sånt här, en anledning som gör att det är mycket skönare att bo själv. Nej läsa skvaller tidning och hoppas att mitt humör blir bättre igen. See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0