My Htc Sensation <3

För typ två månader sen (känns som myyyycket mer) fick jag hem min efter läängtade HTC!
finns i princip ingen nackdel, men EN nackdel är batteriet!

Jag hinner knappt använda den (känns det som) innan batteriet nästan är dött, OK jag är ganska så mycket på internet med den speciellt när jag är ute och åker, musik och sms - nån gång samtal = DÅLIGT MED BATTERI!

Anyway nu såg jag att nån som har en htc laddat ner nån app fast reboot? Som tydligen ska göra nåt så batteri tiden blir längre, så sitter och kikar över de som jag ändå inte kan sova trots att jag ska upp lite tidigt imorn.

Har även haft lite koll på vad jag vill införskaffa till min lilla söta mobil, så som skal, skydd osv och fan då DENNA :D


/redigerat ihop bilden själv.

Rosa väska som skyddar mobilen :D rätt nice och finns ju i andra färger med, men jag har fått för mig att jag älskar rosa nu så ;) 200 kr för denna ^^

Kommentarer
Postat av: Lisette

Var hittade du väskan? Vet du om den finns till HTC Wildfire också? ^^

2011-09-14 @ 01:06:04
Postat av: Maria

Göra vad? :)

2011-09-14 @ 19:30:13
URL: http://erikssonmaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0