oj vilket uppehåll...

Ja det blev visst ett litet uppehåll här men beror på att jag knappt orkat skriva ens suttit särskilt länge vid datorn sen jag börja jobba och det är ju förståeligt.

men som jag nämnt tidigare om att byta blogg domän så har jag nu gjord det!

lifebyemmlycious :) var ju nästintill busenkelt att skapa designen där, dock är jag för trött och har noll fantasi
så designen blev lite knas nu men ska väl rätta till sen ;)

tänkte faktiskt se om man kanske kan få de inlägg jag har här över till nya men det kanske är för avancerat? 
Kan ju ha denna kvar med, men kommer nog bli lite dött här i sånna fall, för ifrån den nya kan jag göra inlägg från mobilen :) tror då att det kommer bli inlägg runt 3-5 ggr om dagen ;) ok nu kanske jag tog i men åt det hållet iaf ;)

Nu är jag iaf i årsunda hemma hos mormor & morfar, ska vara här till på söndag :) 
Träffade stoffe en sväng och lekte med teddy innan vi for hit ^^ trevligt trevligt. Saknar att umgås med stoffe faktiskt :( får se om vi kommer kunna vara vänner , hoppas iaf på det :) 

Nej kika lite film och sova, är rätt trött ;) natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0