"PuderRosa"

Hämtade ut ett litet paket från H&M idag, den tillhörde ett annat paket jag hämta ut i somras men plagget jag fick idag skulle komma senare än de jag hämtat ut. LOVE IT!

Paketet innehöll:


Denna, inte den svarta...



Bakstycke är fint men problemet är ju att om man är själv kommer man ha stora problem att knäppa upp till och få upp dragkedjan hela vägen.. Jag fick upp dragkedjan men knappen.. Nje ;)

Klänningen är i strl: 36 men tror att 34 att passat bättre för den är låång på mig, och som ni kan se på bilderna som är lånade från H&Ms hemsida så slutar den ovan knäna på modellerna. Nu är ju jag kort och har inte direkt bröst så kan ju vara anledning där att den sitter annorlunda, men tycker klänningen är söt och jag kan säkert komma på hur jag ska ha den på mig osv :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Aha, ja det är photoshop. :P Det är de enda programmet jag använder.

Okej. :/ Tråkigt!

2011-09-15 @ 13:29:39
URL: http://erikssonmaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0