Sån där fråge lista

Sagt nej till samlag?: Nån gång
Varit medvetslös: Nej men svimmat...
Hånglat med nån riktigt ful: nepp
Hånglat med fler än 50 pers: never
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nej
Gjort något riktigt dumt: Har väl hänt
Gjort något du verkligen ångrar: OOooja
Blivit full på ett släktkalas: Haha sist jag var på nåt sånt var jag typ 6-7 år gammal?
Varit full i skolan: aldrig
Blivit portad ifrån en krog: nej, är ingen brålstake ^^
Varit otrogen: Nej, bara så onödigt dumt, vill man inte vara med den man är tsm så gör slut och lev loppan... såra bara lagom istället för att såra STORT!
Slagit sönder en tv: nej men en tvdosa, var arg och fick lust att kasta iväg nåt tyvärr var dosan den jag fick tag på...
Önskat att du var det motsatta könet: haha kanske för en dag men nej vill vara tjej ^^
Överdoserat: dumt,
Åkt ambulans: Nja ambulans helikopter :D
Gjort nåt olagligt: nja
Fått din mamma att gråta: jo de fick jag nån gång, (då hon levde)
Slagit ner någon: Nej men slagit till nån
Skämts över dina föräldrar: har väl hänt
Skämts över dig själv: nja har hänt
Ätit från en papperskorg: usch
Kissat ner dig av skratt: nej men varit nära ;)
Sagt jag älskar dig och menat det: självklart
Bråkat med din pojkvän/flickvän : nja när jag var i förhållande så tjafsades det mest
Dricker du: ja men med måtta ;)
Vem är din bästa vän: Johanna :) känner att jag kan berätta vad som helst för henne ^^ 
Vad är du mest rädd för : dö
Vart vill du gifta dig: Jag tror jag vill göra de i Hållnäs kyrka där jag döpts, och ja en massa annat där så vrf inte där :)
Vad hatar du verkligen: .....
Varit kär: Ja
Är du ett hälsofreak: Hahaha.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? jo en gång, men i dagsläget ångrar jag att jag att jag var kär i den personen, fattar inte ens hur jag kunde vara det :S usch
Är du ensam nu: i mitt rum, JA, men i huset nej
Vill du gifta dig: i framtiden
Vill du ha barn: i framtiden

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Jag och diablo :)
Såg dig gråta: Öhm syrran?
Fick dig att gråta: minns inte
Du delade en drink med: mig själv
Du gick på bio med: johanna
Skällde på dig: Öh. Joonas? de äldre här hemma, och syrran fast hon och jag skäller på varan jämt ;)
Du kysste: min söta diablo ^^

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: ne men fått tårar på grund av hostan
Köpt någonting: nej
Varit sjuk: Om jag är JAA
Sjungit: nej
Saknat någon: Jaaaaaa
Haft sex: evigheter sen...

JAG HAR:
Digitalkamera: Jaaa
Telefon på rummet: räknas mobilen?
Egen dator: Jaa
Könssjukdom: usch nej
Husdjur: mm min söta diablo ^^
Bra kompisar: självklart <3
Tar du receptbelagda mediciner: Just nu ja för min lunginflamation
Vem vill du fika med just nu: emelie, carro, cattis och johanna :D inte på samma gång kanske men dom

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:
Har du någonsin haft fyllesex?: japp, både de bästa och sämsta sex då då
När var din första kyss? eh... 6 år kanske haha
Hur gammal var ditt äldsta hångel? 2 år äldre tror jag
Och yngsta? ett år yngre
Hur många seriösa förhållanden har du haft? 1
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? både älskar och hatar
Har du flashat/strippat nångång? Nja inför mitt ex ;P
När kramade du någon sist? elsa igår
Saknar du någon speciell person? Jaaaaaa
Har du svårt för att bli kär? vet inte
När kysste/hånglade du med någon sist? flera månader sen
Ångrar du det? ja
Är du singel? jepp tyvärr
När fick du senast en komplimang? någon dag sen men inte av en kille
Har du träffat någon internet person? Ja och har bara slutat dåligt
Har du hånglat med någon av samma kön? nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0