Sånt där underbart <3

Så som TIGI bed head serien ^^



Har dessa fast i mindre format, UNDERBARA <3 luktar sååå himmlekst gott ^^ , dock har jag bara hunnit använt dom 2 gånger (andra blev idag) och syrran har lånat tidigare vilket resulterat i att det nästan är slut :'( , så funderar på om nästa omgång ska bli i större storlek, så som bilden ovan. De räcker ju så mycket längre då ;)


Denna då ^^, oxå underbar. Även så perfekt för mig som har tunnt hår som ser lite "glest" ut, med hjälp av denna så ser mitt hår genast tjockare och som om jag skulle ha en massa hår ;)


ÅH!
Hitta denna nyss, måste ju införskaffa sen ;) , jag och hårprodukter asså ^^ speciellt TIGI's , ÄÄÄÄÄLSKAR deras produkter, kan ju inte få nog av dom ^^

Jag började köpa STORPACK av tigis shampoo/balsam för 1½ år sen, nästan 2 år sen, och först nu har den/dom förpackningen gått åt helt. Har en ny VOLYM som jag ska testa snart :) kan återkomma och säga vad jag tycker om den sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0