ScRE4M

Kikade nyss på scream 4, och ja jag kan bara säga att jag garva åt den.
Komisk och ja förutsägbar precis som de 3 tidigare filmerna, men en rolig skräckis kan man ju säga ;)

Arbetsdagen idag har varit lättsam och gått relativt fort fram tycker jag, kanske för att jag hade fullt upp från halvnio till halvtolv (lunch) efter den så hjälpte jag Maria med att städa rum, städa kök/allrum och vid kvart över två for vi alla lokalvårdare (där jag jobbar) upp till informations huset vid 1 & 2an (kraftverket) och gick på nåt informationsmöte , alla som är anställda av ISS var där.

Dock så halvsov jag igenom allt, fattade inte ens vad fan de var meningen med de där mötet, för mig gav de iaf ingenting. Kom ut därifrån runt tjugo över tre och fick då sitta vid restaurangen (där jag tidigare jobbade, 2009 för den som inte visste ;P ) och väntade in bussen. Och ja nu har jag varit hemma i drygt över en timme.
Tror att jag kommer eventuellt börja få städa på insidan :D , på ett sätt KUL, men på ett sätt inte...
För vet ju inte vad dom städar där, och HUR!

Men de kanske man får veta om man ska hamna där eller ej, är en hel del personal borta nu. En ska sluta så vad jag fattar nu så behöver de verkligen personal, så ja kanske blir kvar där vem vet?
Jag skulle vilja i så fall vara kvar till slutet av de här året, för då kommer jag ju kunna spara undan en del pengar och eventuellt kunna göra den här nagelteknolog utbildningen redan i vår :D vore ju awesome ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0