"Sova med fienden"

Som rubriken lyder Sova med fienden, heter den film jag nyss kikat på.
Köpte den i våras men bara det att jag kikade aldrig tydligt på vad filmen handla om utan köpte den mest för
Linnea s tjata och ja jag gillar de flesta filmer med Julia roberts i :)

Så nu när jag kände mig rastlös och orkade inte kika på nån serie utan kände mer för en film så såg jag denna och läste lite om handlingen - frun blir misshandlad av sin man, låtsas drukna i en båtolycka... flyr! Han kommer på det en tid senare och letar upp henne...

Ja kortfattad om vad filmen handlar om :) sjukt spännande var det på slutet iaf, och jag vet inte men verkar gilla att se filmer om just misshandlade kvinnor. Missuppfatta mig inte nu men det är kul och se när dom lyckas ta sig ifrån männen och till slut klår upp dom ;) Ja iaf av de filmer jag sett hittills slutar det med kvinnan ger sin hämnd tillbaka till slut.

Men jag blir alltid typ upprörd av att se hur mannen kontrollerar, ska ha makten osv ÅH!

Anyway, sevärd film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0