Trött sliten tjej

Usch, blir man verkligen så här trött och sliten andra dagen på arbetsveckan???

Förvisso har jag ju varit där och städat sammanlagt 4 dagar nu, blev ju tråkigt nog hemma liggandes över en vecka som jag hade 40 grader feber och lunginflammation. Men men är ju bättre nu :) och har fått jobba själv vilket har gått hur bra som helst, tycker att klockan går fortare då. Jag hann klart med de jag fick i uppgift att göra så efter lunch följde jag med en annan tjej som också jobbar extra så som mig. Och hjälpte henne, för hon hade skit mycket att göra så tack vare att jag hjälpte henne så gick allt dubbelt så fort så vi var klara 2 timmar innan vi sluta ;)

Så vi satte oss ner och vila i sofforna i ett av de här bostäderna vi städat, var ju ändå ingen där ^^

Efter det så gick vi tillbaka och fick då ta "golfbilen" (jag kallar den så, vet inte vad dom heter/kallas annars ;P ) och hämta upp kassar/lådor med använda moppar/trasor :) sen fixa vi in dom i tvättmaskinerna och sen KLARA!

Jag har tänkt hela dagen på vad jag ska skriva idag här på bloggen ja allt möjligt ploppa upp i huvudet, men som jag måste skicka inläggen jag gör via sms, som jag inte kan finna nån app för att kunna skriva inlägg...
SÅ blir det att jag skriver när jag kommer hem, men som jag nu glömt allt jag tänkt på så blir de om annat ;)

Nej film nej serie? Vad ska man göra? Inte sova än, trots att jag är supder duper trött, somnade ju på bussen hem med..

Höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0