Vit kavaj med svart krage

Kikade på Life as we know it  för ett tag sen och så även igår kväll och hon skådisen i filmen Katherine Heigl hade en skit snygg kavaj på sig.


Nåt sånt där :) , tråkiga är att jag kan inte finna den någonstans att köpa.
Någon som vet?

Har väl städat någorlunda, ser en aningen bättre ut nu än vad det gjorde innan jag börja. Fick undan mina kläder iaf, lite sopor och hittade intyget. Fixade även lite med sminket, kastade 2 mascaror som inte går att använda längre och fyllde i en sån där refill borste jag har med puder i. Hm.. mer då?

Nej jag har inte gjort så mycket mer än de tror jag :) , jo jag har lyssnat på Britney Spears, nya som gamla låtar för att komma in i dom lite ;) göra sig beredd till de är dags för konserten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0