Waky waky

Vaknade för en stund sen, och kände att det var dags att kliva upp ur sängen.
Eller jag satte mig framför datorn och börja ögla igenom facebook och sedan läsa bloggar som blivit uppdaterade ;)

Tror jag har börjat bli krasslig igen :S , snuvan är tillbaka, halsen är halvtigentäppt igen och jag är smått hes :/ hoppas de inte är nåt. Drömde att jag besökte läkaren igen och hon sa att de ser ut som lunginflammationen inte försvunnit helt utan håller på att bryta ut på NYTT!

Blev ju lite skraj, för efter det sa hon att jag måste sjukskriva mig IGEN! För annars finns de risk att jag blir så dålig att jag hamnar på sjukan... :S sen vakna jag! PUH!

Usch, jag blev skit ledsen då hon sa sjukskriva dig igen... , känner ju att jag svek lite när jag var tvungen att vara hemma en och en halv vecka - men som sagt så var det bara en dröm ^^
Elsa kom som vanligt och väckte mig på morgonen, lyckades få henne att gå ner till slut, så att jag kunde få soooova ut lite. Känner att jag behöver det, så att jag kan vara en trevlig social person, annars är jag bara irriterad och vill mest vara ifred något som är svårt i detta hus, speciellt om allihop är hemma.

IDAG, ska jag leta efter mitt sjukintyg som jag fick för någon dag sen, de försvann nämnligen när jag satt med Linnea s och bokade studentkryssning, var så att jag satt och gick igenom räkningarna mina för letade efter en för att se med en liknande/tillhörande räkning och när hon kom upp så skyffla hon upp den hög där intyget låg på de andra högarna och några timmar senare så fortsatte jag med räkningarna men då var inte intyget kvar!
Och jag har smått letat runt men inte funnit det så nu ska jag ta och städa rummet och se om jag kan finna det...

Men först frukost ;)

Bild från i somras!

Tänkt på de, jag passar ju faktiskt bra i blondt, så kanske jag bara ska färga utväxten lite så behöver jag ju inte omvandla hela håret ;) Dock vill jag ju försöka att inte färga så mycket, mest för att jag tappar så mycket mer hår då och de vill jag ju inte, spec när jag redan är tunnhårig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0